|
Post by monica on May 27, 2016 12:43:53 GMT
Hallo,
Wij gaan deze zomer voor de eerste keer richting West-Canada en zijn dus ook volop alles aan het plannen. Het grootste deel van de planning is nu af door de vele informatie die je online en in reisgidsen/ - verslagen kan terug vinden.
Enkel voor onze 2 dagen aan de Sunshine coast is het wat moeilijker.
Wij zitten gelogeerd tussen Earls cove en Sechelt. Het zou de bedoeling zijn om in de dag dat we van Campbell river komen dingen te bezoeken rond Powell river en ons de 2de dag te beperken tot bezienswaardigheden en wandelingen tussen Earls cove en Sechelt.
De 2de dag staan de Skookumchuck Narrows al op het programma.
Hebben jullie anders nog aanraders?
Alvast bedankt!
Groeten, Monica
|
|
|
Post by Jos on May 28, 2016 6:33:17 GMT
Hoi Monica, Ik ben zelf begin september bij de Skook en verblijf dan in Egmont. Ik heb zelf ook Garden Bay, Smuggler Cove en Halfmoon Bay in de planning staan om te bezoeken. Meer informatie op deze site: www.sunshinecoastcanada.com/Jos
|
|
|
Post by monica on May 28, 2016 21:17:22 GMT
Dank je! Heb deze site nog eens goed bekeken en wel enkele toffe wandelingen gevonden.
Zeker die in de buurt van Garden Bay ( waar we gelogeerd zitten ) zien er zeer mooi uit.
Groeten, Monica
|
|
|
Post by John on May 28, 2016 21:40:48 GMT
Hoi Monica,
stuur me gerust een emailtje als je specifiek naar iets op zoek bent in en om Powell River. Ik woon er inmiddels ruim 10 jaar en denk redelijk op de hoogte te zijn van de vele mogelijkheden.
Groetjes,
John
|
|
|
Post by John on May 28, 2016 21:43:03 GMT
|
|